»Vse na svetu je minljivo – samo človeška neumnost ostaja večna. Doba, v kateri živimo, ni doba sramežljivosti! Evropa blazni. Normalno. Danes je doba megalomanstva /: niti sebe ne izvzamem :/ pa ni pomoči – Kar se plete in mota v nas in okrog nas, je vse pravično, zasluženo. Kar je Evropa sejala, gnojila in zalivala – to bo žela.«
»Učenci, občudovalci in obiskovalci so arhitekta Jožeta Plečnika pogosto naslavljali z mojstrom, česar se je otepal, a ga je naziv spremljal, kamor koli je šel. Njegova globoka predanost delu in vera, da ne nastane nič resnično dobrega brez stremljenja k popolnemu, sta zakoreninili njegov sloves.«
»Ker besedilo, ki v svojem bistvu promovira in spodbuja zanimanje za uprizoritveno umetnost in promocijski projekt Mi smo #odprti za kulturo, med ljudmi očitno vzbuja negativna čustva in nestrpnost, se bo državna sekretarka v prihodnje vzdržala slehernega komentarja s področja uprizoritvene umetnosti, čeprav je bila desetletja gledališka kritičarka in prejela tudi Stritarjevo nagrado za mlado kritičarko.«
»ji je slovenska variacija na Psiho odstrla vpogled v imenitno gledališko interpretacijo Domna Valiča, obenem pa s svojo linearno dramaturgijo odprla vprašanje sporočilnosti, vrednotenja in tudi vrednosti dramskih besedil, ki gledalca zgolj še nagovarjajo, ne pa več opozarjajo na osebnostne in družbene zdrse«
»v kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega«
»V kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega.«
»V resnici ne razumem, zakaj Trojank v vseh letih begunske krize v slovenskih poklicnih gledališčih niso bile uprizorjene. Troja obstaja. Troja je Sirija, Irak, Palestina. Troja je danes.«